put ya hands up

            


Haha oooouf sexy pic huh ? -.- Osminkad men haha har nån asbra kräm som man
smörjer in i fejjan så blir man brun fast den inte täpper till! :) Asgrym, det är märket
Dior bytheway. Nu sitter jag och dunkar musik & längtar till bebishäst kommer! ♥
Vi får besök av BAMSE också :D Haha fast eh, det är en katt. En Ragdoll, googla på
det ni , vi ska typ va kattvakt i 1 vecka. Hihi cute men jag är hos miriam så sorry Bamse<3
Min mobil ör hos Mille förresten, alla som smsat hahah sorry guys (y)

Nu ska jag hälsa på Bamse som kommer snart, PUSS PÅ ER / olivia h o l m q v i s t

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad använder ni för parfymer?

2010-06-13 @ 21:13:26
Postat av: Erika

Skämms inte för att du inte har något smink:)

2010-06-13 @ 22:10:57
URL: http://msgarcia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0